Responsable: Mercè Nadal Farreras
Càrrec: Cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a Girona
Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002 Girona
Telèfon
872 97 50 00
Accessibilitat
Edifici accessible
Adreça web
Horari d'atenció

- Horari d'informació de serveis i tràmits (dissabtes només amb cita prèvia)
de l'1 de setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h; dissabte, de 9 a 14 h.
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h; dissabte, de 9 a 14 h.

- Dies amb horari especial (excepte si coincideix en dissabte o festiu, que l'OAC romandrà tancada)
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.

- Dies amb horari especial només amb cita prèvia (si coincideix en dissabte, l'OAC romandrà tancada)
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

- El 2017 aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes següents:
7 de gener: tancat.
15 d'abril: tancat.
9 de desembre: tancat.
Horari de registre
de dilluns a divendres, de 9 a 17 h; dissabte, de 9 a 14 h.

Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres, de 9 a 15 h; dissabte, de 9 a 14 h.

Horari de matí (de 9 a 14 h): 5 de gener, 23 d'abril i 24 i 31 de desembre (si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, el registre romandrà tancat)

El 2017 aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes següents: 7 de gener, 15 d'abril (Dissabte Sant) i 9 de desembre.
Observacions
Horari especial de tarda amb cita prèvia obligatòria només per al tràmit de Renda garantida de ciutadania.
Per demanar cita prèvia, podeu adreçar-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o directament concertar cita prèvia
a) Coordinar l'elaboració, l'actualització i la difusió, mitjançant els diversos canals establerts, de la informació sobre els serveis i productes que presta l'Administració de la Generalitat a Girona, d'acord amb la resta d'òrgans competents en la matèria i el model corporatiu d'atenció presencial.

b) Homogeneïtzar els criteris d'atenció presencial que prestin els diferents òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona, com també dels sistemes d'informació que hi estiguin vinculats.

c) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten els òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat.

d) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten les altres administracions presents al territori, sempre que sigui possible.

e) Donar informació a les persones interessades sobre l'estat de tramitació, o la situació en què es troben els serveis i productes sol·licitats a l'Administració de la Generalitat o als seus organismes, en funció de la disponibilitat dels mitjans informàtics i en el marc del la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

f) Efectuar els tràmits per facilitar l'atenció presencial i la prestació dels serveis i productes dels òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat als usuaris que s'hi adrecen, inclòs el registre de la documentació aportada, el cobrament de taxes i el tractament de les queixes i suggeriments, d'acord amb l'òrgan competent per raó de la matèria i el model corporatiu d'atenció presencial.

g) Coordinar les funcions d'atenció especialitzada a la ciutadania que prestin els òrgans adscrits als serveis territorials departamentals a Girona.

h) Coordinar i supervisar el funcionament del registre general d'entrada i sortida de documents i del registre intern dels diferents òrgans i organismes ubicats a les seus corporatives de la Generalitat a Girona.

i) Promoure la millora contínua i la simplificació de processos en l'àmbit de l'atenció a la ciutadania, així com elaborar i mantenir la carta de serveis de l'Oficina i establir indicadors de qualitat.

j) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.