• Imprimeix

Suport a la tramitació

Accés a la meva carpeta

Consulteu les condicions tècniques per accedir a l'espai La meva carpeta: certificats acceptats, sistemes operatius i navegadors.

Notificacions electròniques

Consulteu quines són les condicions tècniques per accedir a les notificacions electròniques així com les instruccions per accedir-hi amb els diferents navegadors.

Identificació digital

Conegueu quins són els mecanismes d’identificació digital vàlids per tramitar en línia o accedir als serveis electrònics de la Generalitat de Catalunya.

Configuració de l'Adobe Reader i descàrrega de formularis en PDF

Configuració de l'Adobe Reader per realitzar tràmits en línia amb descàrrega de formulari a l'ordinador i instruccions sobre com descarregar PDF.

Arxius adjunts

Consulteu quins tipus de fitxers es poden adjuntar en la tramitació electrònica i les recomanacions com convertir fitxers a PDF, mida màxima, etc.

Preguntes més freqüents

Resoleu els vostres dubtes sobre com tramitar en línia: Com heu de descarregar un formulari?, Per a què serveix un acusament de rebuda?, Quins documents podeu adjuntar?

Si teniu dubtes o incidències a l'hora de tramitar podeu fer servir el formulari de contacte, seleccionant el tema relacionat amb el vostre tràmit. També podeu trucar al 012, que dona informació general sobre el procés de tramitació.