• Imprimeix

Accés amb certificat digital des d'Internet Explorer i Mozilla Firefox

1. Accediu a “La meva carpeta” a l'apartat “Notificacions electròniques.

acces_notificacions_enotum

 2. Seleccioneu “Certificat digital” i trieu amb quin certificat voleu accedir a les notificacions. Es poden fer servir tots els certificats digitals d'aquelles entitats de certificació que estiguin classificades pel Consorci d’Administració Oberta de Catalunya com a vàlides per identificar els ciutadans i les empreses davant de les administracions públiques catalanes. 

Cal tenir en compte que per a cada servei o tràmit pot quedar restringida la relació de certificats acceptats, depenent del que determinin els aspectes particulars de la seva política de seguretat i/o normativa. Podeu comprovar la validesa del vostre certificat a través del servei Signasuite del Consorci Administració Oberta de Catalunya.

identificacio_meva_carpeta

3.Identifiqueu-vos amb el certificat corresponent i se us mostrarà el llistat de notificacions. 

 llistat_notificacions

4. Seleccioneu, del llistat de notificacions, la que volgueu consultar. Us demanarà que us identifiqueu de nou. Un cop fet accedireu al detall de la notificació.

 acces_detall_notificacio

5. Cliqueu a “Desar" quan us indiqui si voleu conservar el fitxer de l'Applet (miniaplicació).

Signatura_notificacions_certificats

6. Cliqueu a "Permetre" perquè s'executi l'Applet (miniaplicació).

applet

7. Seleccioneu el certificat que desitgeu utilitzar i accediu al contingut de la notificació.

certificat_signar

Data d'actualització:  29.03.2018