L'Administració pública a Catalunya

  • La Generalitat

    Com s’estructura la Generalitat i quins són els plans de govern que regeixen la gestió de l’activitat autonòmica.

  • L’Administració pública

    Com s’organitza l’Administració i el sector públic, quins són els processos i l’administració electrònica i com es gestiona la innovació i el talent.

  • La funció pública

    Què és i com s’organitza la funció pública, relació de llocs de treball i càrrecs, com accedir-hi, plans de reforma i polítiques, empleats públics, normativa, circulars i instruccions.

  • Relacions institucionals

    Intergovernamentals, amb el Parlament, bilaterals Generalitat-Estat, traspassos...

  • Delegacions territorials de Catalunya

    Informació de les set delegacions territorials del Govern de Catalunya: Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Terres de l’Ebre, Catalunya Central i Alt Pirineu i Aran

  • Afers exteriors

    Informació sobre la coordinació de l’acció exterior, la cooperació territorial, el cos consular, la cooperació al desenvolupament i les Comunitats Catalanes a Catalunya.

  • Atenció ciutadana

    Com contactar amb la Generalitat per telèfon (012), per Internet i presencialment, a través de les oficines d’atenció ciutadana i les oficines de registre d’entrada i sortida de documents.

  • Govern obert

    Eina que engloba tots els instruments per tal que la ciutadania pugui mantenir-se activa, així com deliberar i participar en el disseny i l’execució de polítiques públiques.

  • Transparència

    Transparència administrativa i rendiment de comptes en l’acció de Govern. Informa de les retribucions dels alts càrrecs, les dietes per assistència a consells d’administració...

  • Dades obertes

    Estratègia de dades obertes de la Generalitat: obertura de dades, reutilització, foment i formació en l’ús, catàleg...