El model català d’administració electrònica vol facilitar les relacions amb els ciutadans i oferir una visió integrada de totes les administracions. Per això disposem dels certificats digitals idCAT i de l'idCAT Mòbil.

Amb el certificat digital idCAT, podem operar amb l’Administració i assegurar la integritat i la confidencialitat de les dades que es trameten: signar formularis i també correus i altres documents electrònics. Per fer tràmits menys complexos, podem identificar-nos amb l’idCAT Mòbil, un servei d’identificació basat en el lliurament d’una contrasenya d’un sol ús a un telèfon mòbil.

Tant amb l'idCAT Certificat com amb l'idCAT Mòbil es pot accedir a La meva carpeta, l'espai que recull informació d'algunes de les gestions que el ciutadà pot fer amb l'Administració de la Generalitat. 

En aquest apartat s’expliquen els avantatges i beneficis de disposar de l'idCAT Certificat o de l’idCAT Mòbil, i com obtenir-los.

idCAT Certificat

Amb aquest certificat digital, us podreu identificar a Internet i realitzar tràmits amb l’Administració. El podeu obtenir a les Entitats de Registre idCAT.

idCAT Mòbil

Amb aquest servei, podreu realitzar alguns tràmits en línia amb l’Administració identificant-vos a través del vostre telèfon mòbil.